Anuncia't

A ClubsiCamps.cat volem que tothom pugui anunciar-se, així us oferim un seguit de packs adaptats a totes les possibilitats:

VULL ANUNIAR-ME EN UN CAMP

Possibilitats
1 any d'Anunci petit (120x50px) en un camp 30 Euros
1 any d'Anunci mitjà (120x120px) en un camp 45 Euros
1 any d'Anunci gran (120x250px) en un camp 65 Euros
En aquesta modalitat, els seus anuncis sortiran publicats sempre que els visitants entrin en el camp que es seleccioni.
Pensat per a comerços, bars o altres situats prop del camp concret que pugui facilitar l'afluència de visitants.

VULL ANUNIAR-ME EN TOTS ELS CAMPS

Possibilitats
1 any d'Anunci petit (120x50px) en tots els camps 150 Euros
1 any d'Anunci mitjà (120x250px) en tots els camps 250 Euros
1 any d'Anunci gran en tots els camps 350 Euros
En aquesta modalitat, els seus anuncis sortiran publicats en tots els camps que els visitants de la web visitin.

DISSENY DE BANNERS

Aquestes ofertes no inclouen el disseny del banner, així, per als casos que fos necessari també oferim aquest servei:
Disseny banner 50 Euros
Empresa:
Persona de contacte:
Telefon de contacte:
Assumpte:
Comentaris:
En compliment de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal (LODP), l'informem que les dades personals que figuren en el present document així com la informació facilitada per qualsevol mitjà, són incloses en fitxer de titularitat de ClubsiCamps.cat, amb la finalitat de la gestió dels Anunciants i les accions de comunicació del club. Per a exercir els drets d'accés, rectificació, cancel•lació i oposició previstos a la Llei, els titulars de les dades personals poden dirigir-se mitjançant un correu a la direcció de ClubsiCamps.cat, ReF. Protecció de dades. “Ha rebut aquest correu electrònic perquè anteriorment ens ha proporcionat la seva adreça, si no desitja rebre cap comunicat de ClubsiCamps.cat per correu electrònic envïi un missatge indicant "Baixa" a l'assumpte a la següent adreça info@clubsicamps.cat.